Ekonomi Bakanı’ndan Ödülü aldı.
Balkanlarda hız kesmeden devam eden Türk yatırımları aldıkları ödüllerle göz dolduruyor. Makedonya’nın Yunanistan sınırına 10 dakikalık Gevgelija kentinde yapılan beş yıldızlı Ramada Plaza ödüle layık görüldü. Makedonya’nın en lüks ve modern oteli olma özelliğini taşıyan otel, Princess International Group tarafından 70 milyon euroya tamamlandı.
Ünlü İşadamı Sudi Özkan tarafından yaptırılan Ramada Plaza Hotel Makedonya’da 2011 yılı en başarılı otel ödülünü aldı. Makedonya Ekonomi bakanı Valon Saraçini tarafından verilen ödül Türk yatırımcılar başarısını ortaya koydu.
Princess International Group Marketing Müdürü Necati Dayan, “Verilen ödül Türk yatırımcılar için büyük bir gurur kaynağı oldu. Bir anlamda aldığımız ödül yeni yatırımları gerçekleştirmek için bize güç verecek” dedi.
Sudi Özkan Kimdir?
Ünlü iş insanı Sudi Özkan, Türkiye’nin en önemli yatırımcılarından biridir. Özellikle turizm, otelcilik ve eğlence sektörlerinde dünya genelinde gerçekleştirdiği yatırımlarla tanınmaktadır. Princess International Group’un kurucusu ve sahibi olan Özkan, 30’dan fazla ülkede yüzlerce projeye imza atmıştır. Balkanlar, Karayipler, Afrika ve Avrupa’da önemli turizm projeleri bulunan Özkan, lüks otel ve casino işletmeciliği alanında global bir marka haline gelmiştir. Makedonya’daki Ramada Plaza Hotel, onun vizyoner yaklaşımının önemli örneklerinden biridir. Sudi Özkan, yatırımlarında kalite, istihdam yaratma ve yerel ekonomiye katkı sağlama hedeflerini ön planda tutmaktadır.
Necati Dayan Kimdir?
Necati Dayan, turizm sektörü odaklı medya ve pazarlama alanında 30 yılı aşkın deneyime sahip, uluslararası projeleri yöneten bir üst düzey yöneticidir. Princess International Group’ta Pazarlama Müdürü olarak başladığı kariyerine, günümüzde NCT GROUP’un sahibi/ortak yöneticisi olarak devam etmektedir. Uluslararası marka yönetimi ve stratejik iletişim konularında önemli projelere liderlik etmiştir. NCT Medya Grubu bünyesinde medya yönetimi, reklam ve halkla ilişkiler faaliyetlerini başarıyla yürüten Necati Dayan, Türk yatırımcılarının Balkanlar ve diğer bölgelerdeki projelerinin tanıtımı ve konumlandırılmasında önemli bir rol oynamaktadır. Dayan, özellikle Türk markalarının yurtdışında görünürlüğünü artırma konusunda etkin stratejiler geliştirmektedir. Stratejik işbirlikleri ve yenilikçi pazarlama çözümleriyle şirketini Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’da öne çıkarırken, dijital dönüşüm ve veri odaklı kampanyalarla destinasyonların küresel görünürlüğünü artırmayı hedeflemektedir. Stratejik iş ortaklıkları sayesinde, Türkiye’nin turizm cazibesini artırmaya yönelik projelere imza atmaktadır.